dinsdag 22 juli 2014

di 22-7 de laatste dag in de villa

Er zijn nog een aantal dingen die we willen en kunnen doen vandaag. Bijvoorbeeld naar Downtown Disney. Een super Wallmart bezoeken. Misschien nog een keer naar Seaworld? Het kan allemaal. Maar we doen het lekker niet!

Genieten
Het is onze laatste dag in dit heerlijke huis. Genieten van alle ruimte en ons eigen zwembad. Waarom druk doen als het ook rustig kan? Rustig aan doen is niet echt iets wat ik kan, maar voor iedereen wel errug lekker is. We hebben het nog veel te weinig gedaan. Dus vandaag doen we het echt. We beginnen rustig met een ontbijtje.

Er wordt de hele dag volop gezwommen.

Het toilet bij het zwembad
En lekker gehangen.
De favoriete hangplek ;-)

Af en toe wat lekkers eten.

We krijgen nog bezoek van twee grote vogels.

Het is heerlijk zwembad weer.

Erg heet. De Ipad slaat er van op hol en wil afkoelen. Dan maar ouderwets een woordzoeker oplossen. We hangen nog wat. Facetimen met mijn ouders en met Stefan en Corrina. En zien zo Chelsey weer even! Nog een paar daagjes en dan kunnen we haar 'live' ontmoeten. Esmée kan niet wachten! Aan het einde van de dag en vele potjes volleybal verder ga ik eens kijken wat ik deze vakantie allemaal heb aangeschaft. En wat de rest heeft uitgezocht. Ik heb leuke jurkjes gekocht, een paar hemdjes, een spijkerbroek en twee paar Nikes. Daar ben ik zo blij mee.

Iedereen komt weer het huis in. Hongerig voor avondeten.

Manny's Chophouse
We hebben bedacht bij Manny's Chophouse te gaan eten. Dat zit in Haines City, zo'n 10 miles verderop. Het wordt getipt in het boek dat hier in het huis ligt. We bellen van tevoren zoals wordt aanbevolen in het boek. We zeggen dat we er over een uur zijn. Iedereen kleed zich aan. Omdat we op de weg er naartoe langs Posner Park komen, gaan we daar eerst langs. Esmée heeft een externe oplader voor haar Ipod gekocht, maar hij werkt niet. Dus we gaan het even omruilen. Het is de hele dag stralend weer geweest. Nu zien we voor het eerst zwarte wolken.

Pikzwarte wolken. Bij Manny's ligt een enorme plas voor de deur.

Het heeft hier kennelijk geregend. Als we er zijn moeten we toch nog 20 minuten wachten! Ook dat stond in het boek. Het maakt niets uit. We hebben vakantie. En vermaken ons prima.
Tijd doden :-)

Buikje rond gegeten
We eten lekker mega uien ringen, heerlijke salade. Er worden broodjes geserveerd, maar die raakt niemand aan. We zitten al bijna vol en het hoofdgerecht moet nog komen! Pascal heeft vis en biefstuk. Timo alleen biefstuk. Esmée een cheeseburger. Daan kiest kippepootjes. Dat is eigenlijk een voorgerecht maar het is super veel en dat krijgt ie niet eens op. Ik heb gekozen voor kipfilet met fruit. We zitten weer helemaal propvol.

Target
Onderweg naar huis slaan we nog even af bij de Target. Pascal zet mij er af en gaat met de jongens nog even naar de JC Penneys. Een blok ernaast. Een half uur later hebben we weer afgesproken.

De laatste ronde
De kinderen willen voor de laatste keer zwemmen en ik wil vanavond al de koffers inpakken. Dus hup naar huis. Thuis rommelen we allemaal weer lekker aan. Pascal programmeert de navigatie vast voor.


Lange autorit
Morgen ruim 4 uur autorijden naar Miami. Vanmiddag heb ik via priceline een 'Name your own price' bieding gedaan van 75 dollar voor een 3,5 ster of meer hotel. Het hotel dat we aangeboden hebben gekregen is het Trump National Doral. Wat een resort zeg! Het ziet er echt prachtig uit. Als ik via de Trump site een kamer boek kost het 149 dollar. Dus ik zeg, een goede deal. We gaan het morgen beleven. Het ligt op 7 miles van het vliegveld. Vlakbij Dolphin Mall. Maar daar zullen we denk ik niet komen, want het lijkt mij leuk om optimaal van dit prachtige hotel te genieten! De laatste nacht wordt ook vast fantastisch!

3 opmerkingen:

  1. Manny's is echt een leuk restaurant, wij komen er ook graag. Goede deal voor het hotel zeg. Een goede reis alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie deal gemaakt ,lekker nog een laatste dag in een hotel.
    En dan zit het er helaas al weer op.
    Maar wat een super reis hebben jullie gehad alvast een goede terugreis.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Topreis gehadd! Fijne vlucht terug!

    BeantwoordenVerwijderen