woensdag 9 juli 2014

woe 9-7: Naples en Cape Coral

De dag begint voor Esmée en Daan met een duik in het zwembad. Wij ruimen de koffers weer een beetje in en gaan richting de ontbijtruimte van Inn of Naples. We eten lekker buiten. Na het ontbijt checken we weer uit en rijden naar de pier.

De pier van Naples
Gekleed in zwembroeken en een vishengel in de hand lopen we de pier op. We zien een dolfijn! Hij zwemt rondjes halverwege de pier. Erg leuk om te zien. De jongens gooien hun hengels uit.

Esmée en ik gaan vast naar het strand. De jongens vangen helaas niets. Ze komen ook zwemmen met ons. Het water is helder en de scholen vissen zwemmen om ons heen. Het is weer erg warm vandaag. We rijden via downtown over de US 41 richting Fort Meyers. We logeren de komende drie nachten in Cape Coral. Van hieruit kunnen we op ons gemak wat uitstapjes maken.

Nederland - Argentinië
Tegen 3 uur zijn we bij het hotel. Om 4 uur begint Nederland - Argentinië. We checken of we ESPN hebben. Dat hebben we dus kijken we op de kamer. Althans, de mannen kijken en Esmée en ik gaan lekker zwemmen. Het laatste stukje van de wedstrijd wil ik toch ook echt zien. Die blijkt weer langer te duren. Verlenging. En nog strafschoppen toe. Helaas. Het loopt niet goed af voor Nederland. Teleurgesteld, maar blij dat we toch zo ver zijn gekomen gaan we op zoek naar een eetgelegenheid.

Avond eten
We stoppen bij Ford Garage. Het lijkt op een garage, maar het blijkt een thema restaurant te zijn. Van binnen ziet het er echt heel leuk uit. Er hangt een ouderwetse Ford aan het plafond waar de wielen van draaien.

Het is een burgerrestaurant. We eten ons buikje weer vol en schieten nog wat foto's. Dan rijden we terug naar het hotel. Moe ligt iedereen nu op bed. Een beetje tv kijken. En waarschijnlijk vallen de luikjes dan vanzelf dicht van vermoeidheid.
Morgen willen we naar Sanibel Island. Maar voor we gaan hebben we een facetime afspraak met Corrina en zullen we voor het eerst Chelsey zien, ons nieuwe nichtje :-)!

1. Wij gaan een weekje naar Cape Coral volgende maand dus we zien al uit naar jullie foto's!

2. Heerlijke dag weer!!
    Leuk voor de jongens om faar te vossen!!!

3. Heerlijk zo'n stranddagje! Als je naar Sanibel gaat, kun je op de Perinkle Way heerlijk eten en er zit ook een DQ! Veel plezier!