maandag 21 juli 2014

zo 20-7: een onverwachte wending

De tekening
Gisteravond toch nog even gebeld naar het hotel in Tampa. Brandy, de nachtreceptioniste was net binnen en vroeg mij de volgende morgen te bellen als de manager en housekeeping er weer was. Vanmorgen werd ik wakker. Het eerste wat ik dacht was bellen! Zo gedacht, zo gedaan. Ik kreeg Brandy weer aan de lijn. Ze herinnerde zich ons gesprek van gisteravond nog en ik legde nogmaals uit wat ik kwijt was. Ze dacht even na, leek zich iets dergelijks voor de geest te kunnen halen en vroeg of ik even wilde wachten. Ze kwam terug aan de lijn. "Is it a picture of a girl with blond hair?" Jazeker! Mijn antwoord was "oh I'm so happy, but also grrrr" Timo lag in een deuk om mijn grrrr... Ja geen idee hoe ik moet omschrijven in een kort woord dat ik baal dat we de tekening daar zijn vergeten. Ik hoopte nog stiekem dat er toch nog een hoekje in het huis was waar ik gisteren niet gezocht had. Nu dus snel schakelen. Laten we hem naar dit huis opsturen? Of naar Nederland? Komt ie dan wel aan...? Of rijden we nu direct naar Tampa?
Na de lange rit lust de auto wel weer wat. Wij rijden langs een pomp waar ze maar 3,29 rekenen! Meestal kost benzine 3,45 dollar per gallon. Toch weer 70 dollar lichter ;-)



Tampa
Pascal en ik overlegden kort en besloten naar Tampa te rijden. Snel ontbijten. Kinderen in het zwembad en wij de I4 op. Deze weg begint 2 miles vanaf ons huis. En loopt helemaal door naar Tampa. Dus een rechte weg van 60 miles. Zo'n 100 km! Heen en weer terug. Maar alles voor die malle tekening ;-)
Het is 11.55 uur. Over 65 miles en 1 uur 3 minuten zijn we weer bij de kinderen

Even relaxen
Om 1 uur zijn we weer in het huis. De kids zitten inmiddels voor de tv. We gaan maar weer eten en kletsen bij. Wat gaan we vandaag doen? Nou eerst met z'n allen maar even lekker zwemmen! We volleyballen weer heerlijk. Wat een leuk ding hier in dat zwembad.

Outlet shoppen
Na het zwemmen rijden we naar de Premium Outlet International Drive. Vanavond gaan we naar de Out ta Control Dinner Show op Int'l Drive. Het is megadruk op de I4. Het regent en onweert onderweg. Dat levert voor sommige automobilisten problemen op. Botsingen en van de weg geslipt. We doen er ipv een half uur wel anderhalf uur over. We shoppen lekker bij de outlet. Maar ook hier is het megadruk. Ik zie een leuke korte broek. Ik wil hem wel even passen. Timo zegt tegen mij, kijk eens naar de rij bij de kassa. Ik leg de broek terug. Daar ga ik echt niet in staan! Het lijkt wel de wachtrij voor een achtbaan tussen al die linten!
Outlet Shoppen op Int'l drive 

Dinnershow
Het huis staat op z'n kop



Om 7 uur rijden we richting de diner show. Het is een comedy/goochelshow. We krijgen er popcorn, sla en pizza. Volgens de telefoniste moeten we er ruim een half uur voor de show zijn. Er staat weer een wachtrij opgesteld. Wij staan achter een gezin. Man, vrouw en drie jonge kinderen. Ik denk dat het jongste kind een jaar of 3 was. Die mensen zijn zo dik! Echt alle 5. Zo zielig, ook voor die kinderen. Dat kleine meisje was zeker wel 50 kilo als het niet meer was. Ze had echt geen knieën. Zielig hoor. De show was leuk. Tegen half 10 rijden we weer naar huis. Het was een dag met een onverwachte wending. Maar wel weer een waarvan we happy werden! Morgen (=nu) gaan we naar Aquatica.

4 opmerkingen:

  1. Zo is het toch nog een dure tekening geworden maar jullie hebben hem gelukkig. Veel plezier in Aquatica.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer even bijgelezen. Gelukkig hebben jullie de tekening weer gevonden, je moet er wat voor over hebben :). Jullie hebben echt al ontzettend veel leuke dingen gedaan zeg.
    En mazzel dat jullie nog een extra dagje in de villa kunnen verblijven. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is de tekening weer terug pfffff.
    Morgen ,ekker een dagje aquatica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig de tekening is weer terecht!! Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen